Friday, May 25, 2007

Samoa College Trip to Brisbane

Ia ua toe taliu le malaga mai le Kolisi o Samoa. Sa tali e le A'oga Anglican Church Grammar School tamaiti e to'a 35 a e tali e matou faia'oga e to'a sefulu fa. O a matou faia'oga sa api i'inei, o Vena Alolu, Apela Ah Him ma Seteuati Nofoa'iga. Na o le tasi le po o Galovale Vili ona o lea ma lona aiga i Brisbane. E tolu ta'aloga a nai tamaiti sa fai, o le ta'aloga ma le a'oga ACGS, o le ta'aloga ma Metwest, ma le ta'aloga ma le Brisbane Samoa under 18. Sa fai le 'Ava o le Feiloa'iga ma faia'oga i le Aso To'ona'i Me 5, ina ua taunu'u mai. Sa alu le ti'eti'ega i le CityCat ma fai le pikiniki i le Newfarm Park i le Aso Gafua Me 7. Sa fai le Siva a Scopa i le Aso Faraile May 11, i le PCYG Inala, sa fai ai le floor show a nai tamaiti. Sa tafafao i le DreamWorld i le Aso Faraile lava lea a e po fai le Siva. Sa lolotu uma i le Aso Sa o Tina i le Falesa o le Aulotu EFKS o Milo ma Sinei ona fai ai lea o le to'onai ma le ekalesia ina ua mae'a le lotu. Sa fa'ai'u le malaga i se aiava ma faia'oga i le Aso Gafua Aso 14 Me. Toe ta'aloga ma Brisbane Samoa i le Aso Lua Me 15 a e o le Aso Lulu Me 16 i le 'afa o le 12 i le aoauli na fa'ae'e ai le malaga mo Aukilani. O iina e moe ai le malaga mo po e tolu ona fa'aauau lea i Samoa.

Fa'afetai i le Atua ua manuia mea uma. Maua se feiloa'iga ma se mafutaga manaia ma nai faia'oga. E le au maua fo'i mafutaga fa'apenei. Thanks Michelle and David for all your efforts to make our home welcoming and hospitable for our guests.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home